Kantoormeubelen Amsterdam

Op zoek naar betaalbare kantoormeubelen om uw bedrijf of thuiswerkplek in Amsterdam in te richten? Bekijk dan eens het aanbod van Lamers Kantoormeubelen. Als leverancier van nieuw, refurbished en jong gebruikt kantoormeubilair bezorgen wij wekelijks kantoorartikelen in de regio Amsterdam. Op onze website treft u een breed assortiment met tweedehands en nieuwe bureaustoelen, bureaus, archiefkasten en ladeblokken.

Tweedehands kantoormeubelen Amsterdam

Wist u dat u er tegenwoordig diverse mogelijkheden zijn om uw kantoor circulair in te richten met A-kwaliteit kantoormeubelen? Door gebruik te maken van tweedehands of refurbished kantoormeubilair bent u voordeliger uit en helpt u het milieu door het gebruik van nieuwe grondstoffen te verminderen. Lamers kantoormeubelen is al vele jaren specialist in het leveren van A-merk kantoormeubilair zoals Ahrend, Vepa, Gispen, Vitra en BMA. Naast ons standaard aanbod zoals een tweedehands bureaustoel, bureau of kantoorkast zien wij ook steeds meer vraag naar refurbished kantoormeubilair zoals opnieuw gestoffeerde bureaustoelen en bureaus voorzien van nieuwe werkbladen.

Een greep uit ons aanbod tweedehands kantoormeubelen

{{ 'Product Image' | t }}
Bureaus
Bureaus
{{ 'Product Image' | t }}
Archiefkasten
Tweedehands Kasten
{{ 'Product Image' | t }}
Vergaderstoelen
Vergaderstoelen

Eenvoudig online nieuwe kantoormeubelen kopen

Ook bij het kopen van nieuwe kantoormeubelen bent u standaard voordelig uit bij Lamers Kantoormeubelen. Daarnaast heeft u bij nieuw kantoormeubilair zelf de keuze betreft kleuren, maten en modellen. Zo kunt u bij een bureau vaak kiezen voor een wit, zwart of grijs onderstel met een modern werkblad zoals midden eiken, natuur eiken, wit, betonlook of zwart.

De laatste jaren is bij de aankoop van nieuw kantoormeubilair gezond werken steeds belangrijker geworden. Door ergonomische kantoormeubelen te kopen voorkomt u lichamelijk klachten zoals rugklachten en schouderklachten. Zo maakt een zit-sta bureau het mogelijk om zittend werken af te wisselen met staand werken. Dit is tevens goed voor de bloedsomloop en concentratievermogen.
Door onze eigen voorraad en korte lijnen met leveranciers zijn wij in staat om bestelling snel uit te leveren. Wekelijks wordt Amsterdam aangedaan om bestellingen uit te leveren.

Ons assortiment nieuwe kantoormeubelen

Bureaustoelen
Bureaustoelen
Bureaus
Bureaus
Zit-Sta Bureaus
Zit-Sta Bureaus
Vergaderstoelen
Vergaderstoelen
Archiefkasten
Archiefkasten
Ladeblokken
Ladeblokken
Kantinetafels
Kantinetafels
Accessoires
Accessoires

Levering naar Amsterdam

Vanuit onze centrale locatie met magazijn en showroom in Wijhe rijden wij wekelijks naar alle provincies van Nederland. Hierbij rijden wij ook 1 a 2 keer in de week naar Amsterdam en Noord Holland. De levertijd van gebruikte kantoormeubelen zit in de meeste gevallen op 1 tot 10 werkdagen. Bij nieuw kantoormeubilair zit de levertijd op 5 tot 15 werkdagen.

Daarom Lamers Kantoormeubelen

 Wij hebben een ruime voorraad met 5000 m2 aan kantoormeubelen.
Wij bezorgen uw bestelling vanaf 325 euro gratis in Amsterdam.
 Wij geven ook garantie op gebruikt meubilair.
 Wij verzorgen altijd de montage van uw aangekochte kantoormeubilair.
 Wij hebben het transport naar Noord Holland geheel in eigen beheer en komen zelf uw bestelde artikelen bezorgen.

Contact opnemen Lamers Kantoormeubelen

* Wij zullen uw mailadres niet met anderen delen.
Vragen?
Bekijk onze FAQ
of bel onze klantenservice op 0570 - 547 041
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »