Terug

Klantenservice

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Over Levering

1.1 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij hanteren een standaard bezorgtijd van 5 à 10 werkdagen. Na ontvangst van uw bestelling zal onze planning contact met u opnemen om een gewenst bezorgmoment in te plannen. Mocht het nodig of wenselijk zijn om van de standaard bezorgtijd af te wijken dan zullen we dit met u communiceren.

U kunt indien gewenst ook zelf contact met ons opnemen, door middel van:

Het Contactformulier: Te vinden op de klantenservice pagina
WhatsApp: +31 6 34 43 89 04
Telefoon: 0570 - 547 041
E-mail: info@lamers-kantoormeubelen.nl  

1.2 Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

De bezorging wordt door Lamers Kantoormeubelen zelf gedaan of door derden, wij melden dit voor levering. Alle bestellingen worden standaard afgeleverd op de begane grond, achter de eerste deur. Bezorgkosten zijn €60,50 per bestelling tot een orderbedrag van €350,- Orders van €350,- en hoger worden gratis geleverd binnen Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden. Wij bezorgen ook in België en Duitsland, de bezorgkosten hiervoor zijn €110,- per bestelling

2. Over Bestellingen

2.1 Foutmelding: ''Het gewenste aantal is niet beschikbaar''

Wanneer u deze foutmelding ziet is het door u gewenste aantal producten bij Lamers Kantoormeubelen niet op voorraad, neem contact met ons op om samen te zoeken naar een alternatief product.

U kunt contact met ons opnemen door middel van:

Het Contactformulier: Te vinden op de klantenservice pagina
WhatsApp: +31 6 34 43 89 04
Telefoon: 0570 - 547 041
E-mail: info@lamers-kantoormeubelen.nl  

2.2 Ik wil mijn bestelling zelf ophalen, hoe regel ik dit?

Dat kan, wanneer u uw bestelling zelf wenst op te halen in onze winkel kunt u dit bij het bestelproces aanvinken. Het vinkje vindt u in het besteloverzicht onder het kopje ''Verzendmethode''.

3. Over Producten

3.1 Wat betekend ''Nieuw Gestoffeerd''?

Wij voorzien veel van onze bureaustoelen en vergaderstoelen van een nieuwe stoffering, het is niet alleen hygiënisch, de stoelen worden hiermee ook een nieuw leven ingeblazen. Door gebruikt kantoormeubilair te voorzien van nieuwe stoffering zijn deze kantoormeubelen een kwalitatief en voordelig alternatief voor nieuwe kantoormeubelen. Daarnaast draagt het kopen van een nieuw gestoffeerde stoel bij aan het maatschappelijk verantwoord ondernemen door minder afval en minder gebruik van nieuwe grondstoffen.

3.2 Ik heb een vraag over een product

Wanneer u een vraag heeft over één of meerdere producten kunt u gerust contact met ons opnemen.

U kunt contact opnemen met Lamers Kantoormeubelen door middel van:

Het Contactformulier: Te vinden op de klantenservice pagina
WhatsApp: +31 6 34 43 89 04
Telefoon: 0570 - 547 041
E-mail: info@lamers-kantoormeubelen.nl  

3.3 Hoe zit het met garantie op nieuwe- en gebruikte producten?

Garantieregels nieuw meubilair:
Op aankopen van nieuw meubilair bieden wij een standaard garantie van 2 jaar tenzij anders aangegeven. 

Wanneer u nieuw kantoormeubilair koopt dienen de producten bij aflevering / bezorging door u gecontroleerd te worden op eventuele beschadigingen en tekent u hier ook voor. Mocht er iets niet in orde zijn dan kunt u direct melden bij de bezorger of contact opnemen met de klantenservice.


Garantieregels gebruikt meubilair:
Op aankopen van gebruikt meubilair bieden wij altijd een standaard garantie van 12 maanden. Kantoormeubelen worden voor levering standaard technisch gecontroleerd en netjes schoongemaakt.

Lamers Kantoormeubelen streeft ernaar om altijd topkwaliteit kantoormeubilair te leveren, maar mocht er een keer iets gebeuren waardoor de kwaliteit niet is wat u van ons gewend bent dan zullen wij ten alle tijde proberen een gepaste oplossing te bieden.

3.4 Zitten er sleutels bij mijn bestelde kast of ladeblok?

Bij een gebruikte kast of ladeblok zit standaard geen sleutel, deze kunt u echter gemakkelijk bij bestellen door dit op de productpagina aan te geven.

Bij een nieuwe kast of ladeblok zitten alleen sleutels als dit aangegeven staat in de productbeschrijving. Wilt u het zeker weten? neem contact met ons op.

4. Over Voorraad

4.1 Ik wil de exacte voorraad van een product weten

Dat is mogelijk, neem contact met ons op zodat wij weten om welk product het gaat.

U kunt contact met ons opnemen door middel van:

Het Contactformulier: Te vinden op de klantenservice pagina
WhatsApp: +31 6 34 43 89 04
Telefoon: 0570 - 547 041
E-mail: info@lamers-kantoormeubelen.nl  

 

 

5. Over Klachten

5.1 Ik heb een klacht, waar kan ik die indienen?

Een klacht kan gaan over een product of over een dienst die wij aan u geleverd hebben. U kunt uw klacht indienen op verschillende manieren, hieronder staan de methoden die gebruikt kunnen worden om een klacht in te dienen.

Uw klacht indienen kan door middel van:

Het Contactformulier: Te vinden op de klantenservice pagina
WhatsApp: +31 6 34 43 89 04
Telefoon: 0570 - 547 041
E-mail: info@lamers-kantoormeubelen.nl  

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »