Opkoper kantoormeubelen

Lamers Kantoormeubelen is naast het verkopen van kantoorinrichting ook actief en geïnteresseerd in het opkopen van kantoormeubilair, restpartijen, magazijninrichting, restpartijen en overtollige voorraden. 

" Bij Lamers Kantoormeubelen bent u verzekerd van een professionele partij en eerlijke prijzen! "

Tegen een marktconforme prijs nemen wij al het werk uit handen en zorgen wij ervoor dat de gehele afdeling of pand schoon wordt opgeleverd. Vanaf een minimum van 20 items komen wij met een eigen team, vervoer en hulpmiddelen op een vooraf besproken moment langs om u te ontzorgen bij het leeghalen.

Contactpersoon opkoop

Voor meer informatie over de gehele procedure en waardebepaling kunt u contact opnemen met:

Robert Lamers (Contactpersoon inkoop)
Tel. 0570 - 547041

Hoe werkt een opkoop traject?

Om een beeld te geven van de procedure bij de opkoop of inkoop van uw kantoormeubilair ziet u hieronder een stappenplan van onze werkwijze. Middels een vast contactpersoon begeleiden wij het hele traject.

* Wij zullen uw mailadres niet met anderen delen.
Vragen?
Bekijk onze FAQ
of bel onze klantenservice op 0570 - 547 041
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »